אם בעבר לנהל עסק היה דבר פשוט, היום – עסק שלא פועל 24/7 לקבל הזמנות ולתת שירות, נשאר מאחור. והמשמעות של להישאר מאחור היא די ברורה – לאבד הכנסות. בעידן הנוכחי, בו הכול מתבצע בדיגיטל ורכישות מהעסק מתבצעות מסביב לשעון, הלקוחות זקוקים למענה שגם הוא מסביב לשעון. מהו מוקד טלמיטינג, לאילו סוגי עסקים הוא מתאים וכיצד ניתן להקים אותו?
מה זה מוקד טלמיטינג, ואילו סוגי מוקדי טלמיטינג יש?
מוקד טלמיטינג הוא מוקד אנושי, בו עונים מוקדנים אנושיים לגמרי ללקוחות שלכם. אחד היתרונות בו הוא שניתן לבנות חליפה מותאמת לצורכי העסק – מענה בשעות העבודה, מענה 24/7 וכן מענה אשר מעביר הודעות לבית העסק או נותן שירות מלא ללקוחות במעמד השיחה.
הצעדים להקמת מוקד טלמיטינג
מוקד טלמיטינג – פנימי או חיצוני?
מוקד פנימי – עלות הקמתו עשרות עד מאות אלפי שקלים, והוא דורש תחזוקה קבועה של הציוד וכמובן תשלום למוקדנים. מוקד חיצוני, לעומת זאת, עלותו החודשית נמוכה באופן משמעותי – והוא אינו מצריך מבעל העסק התעסקות מיוחדת. על כן, יש לו יתרונות רבים יותר. עם זאת, עבור עסקים גדולים במיוחד אשר זקוקים לרמת התמחות גבוהה של הנציגים שלהם – מוקד פנימי בתוך העסק, שהוא בעל מומחיות והתמקצעות גבוהה – יהיה עדיף.
המידע המופיע בדף זה הוא כללי בלבד, ואין בו בכדי להוות חוות דעת מוסמכת או ייעוץ מוסמך. אנו עושים ככל האפשר על מנת לשמור אותו מדוייק ומעודכן, אך בהחלט יתכנו כי חלק מן המידע לא יהיה עדכני או מדויק. על הקורא לפנות לקבלת חוות דעת או ייעוץ מקצועיים לפני כל שימוש במידע המופיע באתר זה. אין המידע מהווה תחליף לייעוץ מקצועי של עורך דין מוסמך או של איש מקצוע בעל הסמכה מתאימה. אין בעלי האתר והמחברים נושאים בכל אחריות מסוג כלשהו לכל נזק מכל סוג שהוא העשוי להגרם בעקבות שימוש במידע כלשהו המופיע באתר.
כל הזכויות שמורות © 2013-2024